Педагогічне кредо: «НЕМАЄ ПОГАНИХ ДІТЕЙ – є БАЙДУЖІ ДОРОСЛІ!»
ГУЗІЙ СВІТЛАНА ІВАНІВНА –соціальний педагог
Життєве кредо: « Не вір, що все буде чудово, але надійся на краще»
Освіта – вища, Камян’ець-Подільський національний університет імені І.Огієнка
Спеціальність за дипломом –соціальний педагог, вчитель предмету «Людина у світі»
Стаж роботи – 4 роки
Графік роботи з 8.00 год по 14.00 год.
Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.
ЕТИЧНИЙ КОДЕКС СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Відносини соціального педагога з дітьми:
- Дотримуватися принципу добровільності у роботі;
- Дотримуватися конфіденційності;
- Відповідати за свою роботу;
- Захищати інтереси дитини;
- Бути справедливим у роботі з дітьми;
- Поважати гідність кожного;
- Підвищувати самооцінку дитини;
- Не використовувати довіру дитини у власних цілях.
Взаємостосунки з батьками:
- Бути делікатним при спілкуванні з батьками;
- Надавати батькам поради щодо виховання дитини;
- Бути відвертим у роботі з батьками;
- Консультувати щодо розвитку та виховання самостійності дитини;
- Допомагати вирішувати конфлікти, що виникають у стосунках батьків з дітьми та з учителями;
- Не використовувати стосунки з батьками у власних інтересах.
Взаємостосунки з колегами:
- Сприяти співпраці з колегами;
- Поважати знання колег та не нехтувати ними;
- Брати до уваги думки та погляди колег;
- Поважати довіру колег у взаємовідносинах;
- Не відмовлятись від допомоги виявленої з боку колег;
- Бути толерантним, ввічливим та доброзичливим.
Соціальний педагог працює над:
– соціально-педагогічним супроводом дітей, які потребують особливої уваги;
– профілактикою негативних явищ та пропагандою здорового способу життя;
– організацією взаємодії навчального закладу, сім’ї, служби у справах дітей, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій.
– захистом прав дітей, як інспектор з охорони дитинства.
Функції роботи:
– Діагностична: вивчення особливостей діяльності та розвитку учнів, визначення рівня знань про вплив на організм шкідливих звичок, дослідження спрямованості впливу колективу, мікросередовища, сімейного виховання тощо.
– Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
– Консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.
– Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях.
– Профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда здорового способу життя.
– Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.
– Організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.
А також:
– Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя;
– Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі;
– Здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу;
– Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
– Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків;
– Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків;
– Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі;
– Бере участь у роботі педагогічної ради школи, нарадах, які проводяться адміністрацією школи.