Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1503

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1508

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1530

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1531

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1532
ПОГОВОРИМО ПРО ПЕРЕХІД ДО СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
05.09.2022
На початку року проведено навчання з ЦЗ батьків, учнів та педагогів за участі представника МНС Дзямка А.А.
07.09.2022

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1503

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1508

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1530

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1531

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/richanskazoscom/public_html/wp-content/themes/school/functions/theme-functions.php on line 1532
  1. Кожного дня потрібно виділяти час на спілкування із сином чи донькою віч-на-віч, давати їм змогу поділитися з вами своїми таємницями, тривогами, попросити поради, допомогти.
  2. У ставленні до дитини слід орієнтуватися на її позитивні якості. А вони є в кожної дитини, тільки в когось можуть бути приховані від не досить уважних очей дорослого. Тож відшукуйте їх у свого малюка і плекайте, якомога частіше хваліть, підбадьорюйте, схвально сприймайте
  3. Повідомляючи дитину про певну вимогу чи заборону, робіть це у дружній формі, м’яко,
  4. Не можна вдаватися до примусу і під час годування дитини. Не слід нав’язувати їй того,
  5. Фізичні покарання не можуть бути нормою і плануватися заздалегідь як метод вихо­вання. Вони допустимі, якщо поведінка дитини спричинила емоційний зрив дорослого, абсолютно щиро, без розрахунку на «педагогічний ефект». Це може мати навіть позитивний результат, адже дитина побачить батька чи матір, не захищених педагогічною бронею, а як
  6. Страхи перед засинанням часто свідчать про те, що сфера несвідомого в дитини тяжіє до тіснішого контакту з матір’ю. Тож не варто намагатися за будь-яку ціну привчати маленьких дітей засинати наодинці. Якщо дитина прагне відчувати поруч із собою дорослого, її бажання
  7. Позитивний приклад батьків, які володіють своїми емоціями, — передумова успішного подолання дитиною своїх страхів. Тож поділіться з нею спогадами про власні дитячі страхи, розкажіть, як ви з ними боролися й перемогли. Слід також якомога частіше пояснювати, що в житті немає нічого страшного, що мама й тато сильні, а в разі небезпеки завжди захистять.
  8. Навчаючи дитину малювати (писати), краще використовувати простий олівець із гумкою на кінці, щоб вона будь-якої миті могла витерти те, що вийшло невдало (усувається страх
  9. Намагайтеся розширювати коло людей, до яких дитина не байдужа, за яких щиро пере­живає: в такий спосіб вона зможе переключитися зі співчуття до себе на співчуття до інших,
  10. Не варто дозволяти дитині переглядати фільми жахів, оскільки, на відміну від дорослих, малята ще не вміють чітко розрізняти вигадку й реальність, а в особливо напружені моменти забувають, що все, показане на екрані, насправді не існує. Але якщо ви помітили, що сцени жорстокості викликають у дитини особливий інтерес, варто замислитися над цим і навіть звернутися до психолога: такі симптоми можуть свідчити про наявність у дитини садистських нахилів, які треба усунути на ранньому етапі розвитку!
  11. Реакцію страху можна іноді передбачити і запобігти їй. Так, скажімо, перед відвіду­ванням зоопарку радимо розповісти дитині, що не всі звірі там хороші й добрі, є також дикі та страшні. Тоді раптова агресивна реакція хижака не викличе в дитини переляку.
  12. Слід зауважити, що частіше бояться діти, яким бракує позитивного спілкування з бать­ками: їм мало читають, з ними не граються, рідко голублять, а натомість часто вдаються до повчань і погроз, надто раціонально підходять до емоційного життя дитини.
  13. Найменше страхів помічено в дітей, які ростуть у родинах, де батьки самі менше бу­вають стурбовані, тривожні, не оточують малюка надмірною опікою. У таких родинах панує оптимістичний бадьорий настрій.